måndag 3 augusti 2009

Öland

Jaa, denna underbara ö! Den är otroligt vacker och man uppskattar naturen desto mer när man bor i en storstad. Kunna ligga ute på gräsmattan och njuta av solen och värmen och sommaren. Helt underbart.

Nu har jag snart varit här i en vecka och det börjar lida mot sitt slut, tyvärr. Jag måste väl hem till gubbstrutten och bebisarna snart igen. Dem är ensamma och Zingo är förtvivlad och ledsen då mamma inte är hemma. Stackaren, liten mamma gris.

Tyvärr har jag just idag inga bilder att bjuda på då minneskortläsaren uppenbarligen inte funkade som den skulle här. Och min egna fick inte följa med. Men jag slänger väl upp något sen :)

Helgen har jag tillbringat kvällarna med L. Var hos M i lördags kväll för lite sexparty. I got the bling bling.. ;) Tyvärr var det en hel del människor som svek och inte ens kunde höra av sig. Så det blev jag, M, D och en S. Lämnade dem runt 22 tiden och tog mig in till metropolen Borgholm där jag träffade L med man. Trevligt. Och söndagen tänkte vi gå till Strand. Stod i kö i 40 min ca, betalade 150 spänn, tog en cider och tittade på tennis grabbar i 20 minuter sen gick vi till Robinson där vi tillbringade resten av kvällen. Trevligt med lite gott prat. Tackar jag för. Hade hoppats på att I och M skulle med också, men tydligen inte.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har mest haft semester. Ungefär tills idag då jag loggade in på studera.nu och ser att antagningsbeskedet är under behandling och jag ska våndas i ca 2 dagar innan jag får det. Så semestern var väl slut nu då.

Imorgon hoppas jag på sol så jag kan steka lite. Annars inget roligt som hänt. Hihi..

Nu ska jag vända mig till tv'n och kolla på lite Scrubs.

Till nästa gång..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida