torsdag 30 april 2009

Valborg


Baksidan från balkongen



Grillplatsen



Framsidan



Matvrak



Fräsen



Zingo



Skyggis



Simba



Tetris



Jahapp, då var april slut nu med. Efter att januari gått oss förbi så går det fort sen. Jag hinner knappt tänka först den ena månaden efter den andra är slut.

Sommaren har äntligen kommit. Det är helt galet varmt om dagarna och vi har fått uppleva årets första åska. Massa mys. Det blev grönt på en vecka, det gick undan vill jag lova. Så utsikten från balkongen är ljuvlig. Katterna avnjuter ständigt de ljumma kvällarna ute på sina hyllor. Men dagarna är det för varmt för dem.

Vet inte om så mycket har hänt faktiskt. Träningen har börjat flyta på. Tänkte jag skulle ta mig en cykeltur senare ikväll när solen inte gassar lika mycket. Denna gången tar jag det lugnt, no rush. Det får ta den tid det tar helt enkelt.

Snart ska jag dra igång med vårat sovrum. Väggarna ska få sig en avhyvling, det ska tapetseras och väggfästet till tv'n ska upp. Det kommer nog bli bra när det är klart. Senare i sommar ska jag göra om i vardagsrummet igen. Jag trivs inte riktigt med färgen som är och katterna har klöst för mycket på en eller två ställen. Jefla katter.

Funderar mycket på ett och annat, inget jag kommer outa här. Men tror jag bestämt mig. Kan meddela att det har inte med J att göra i alla fall. Det har helt enkelt blivit för mycket.

Den 18e eller 19e åker jag hem till ön för och fira att min bror tar studenten. Har köpt present, mycket fin sådan :) Det blir säkert massa med god mat och gott sällskap. Och så ska jag träffa damerna den 23e om det inte blir så att jag måste åka direkt på torsdagen igen. Jag jobbar på att lösa det. Hörde något om cruising och grill el. dylikt. Vi får helt enkelt se vad som händer :)

Nää, nu har jag inget mer och förtälja, ska sätta mig och sola med min iskaffe på balkongen.
Kram

2 kommentarer:

Anonymous Diana sa...

Hoppas du kan stanna till helgen annars kan vi alltid spontana ihop nånting ändå innan du åker hem! =)

1 maj 2009 19:47:00  
Blogger Viktoria G sa...

Moof moof, säg A säg B! ;P :)
Fint väder, jag vill också ha åska, massa åska och massa regn! Myyys!

5 maj 2009 19:32:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida