onsdag 11 mars 2009

Ännu mer utgifter..

Jag blir gaaaaaaalen. Nu måste vi in med ytterligare en katt till veterinären. Dem har snart kostat oss 2000 :- på en månad!!! Men, hellre det än att dem är dåliga i och för sig. Dem kunde ju dock tagit åtminstone en månad var? X)

Det är vår lilla tant som beter sig underligt. Slickar på betongen på ballen, håller sig undan och lite sånt. Vi misstänker vad felet är men vill ha det bekräftat av veterinären också. Nu ligger Zingo och tar hand om henne uppe i deras korg på bokhyllan. Där har dem det bra mina älsklingar <3

Har annars känt mig tillräckligt bra för att ordna balkongen åt dem. Kan ju kanske lägga upp lite bilder på det när jag kommer ihåg det :) Finfint och vårstädat är det där ute nu. Har inte kunnat göra så mycket annars idag pga. ryggen. Den har dessutom börjat värka ganska rejält nu när det kommer till kvällen. Bara slänga i sig lite mat och krypa ner i sängen med mer CSI. Tack för era kommentarer älsklingar. Kul och veta att någon läser i alla fall. Jag vet att ni har bloggar men jag har inte adresserna kvar. Så ni får kommentera dem till mig så jag får ta del av era liv också. :) Mina älskon. Snart ses vi igen och vi ska ha superkul *bestämma*.Annars kan jag berätta att Mia a la stockholm kommer ner i april och då blir det fest. Technofest för hela slanten. Massa alkohol, kul folk och en massa skaka rumpa. Vi håller tummarna för att Johan följer med oss. Han måste ju få träffa sin Nemo som spelar ju :) Sen har jag hört rykten om att Zingo's kattmormor har försvunnit och varit borta i 4 dagar. Det är inte likt henne och med största sannolikhet kommer hon nog inte igen :( Men hoppet är det sista som lämnar en, right? Mufflan, coolaste och tuffaste katten. <3

Om ni inte har förstått det, så älskar jag våra och familjens katter hemma på ön MASSA. Jag tycker om katter i lag, men våra kissar ger mig lycka när inget annat finns att tillgå.

Nu tror jag bestämt att det bjuds på spaghetti och köttfärssås a lá Johan. Mums..*vinka bajbaj*

=*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida