tisdag 10 mars 2009

Ryggskott!!

Jomenvisst.. Skurade dörrmattan i badkaret nyss.. När jag skulle resa mig upp sa det chabong, typ, och nu sitter jag här med ryggskott ännu en gång. Hoppas det inte blir värre att jag inte kan gå.. För det kan jag åtminstone fortfarande, men jag ser ut som en gammal tant.. :)Vad har dagen bjudit på innan dess då? Jo, vaknade och insåg att jag var tvungen till Svågertorp och K-rauta och köpa skruv. Ja, tanken var att jag endast skulle dit, men det slutade med en vandring på Rusta och Biltema med. Lite smått och gott inköpt. Det är farligt när jag väl kommer ut i butikerna alltså. Köper ALLTID något som ska underlätta eller göra det fint hemma. Konstigt dock att det aldrig blir fint X)

Tittade på nya tapeter när jag var inne på K-rauta.. Fanns URLÄCKRA tapeter för 105-109 :- rullen. Jag vet var jag ska in och handla när det är dags att göra om sovrummet och vardagsrummet igen. Även hallen skulle behöva lite nya, men det skulle jag kunna fixa nu. Inte många kronor för några rullar till den. Ska överlägga med min man när jag känner det är dags :)Skruven skulle vara till balkongen och kissarnas inhägnad och deras hyllplan, så dem får nya fina hyllor som dem kan sola på sen. Det gillar mina bebisar. Sen blev det en storhandling med J efter det. Skönt och slippa handla mer i veckan nu. Sen innan allt det där hemska hände så städade jag lyan. Det behövdes. Jag förbannar mig att jag tyckte dörrmattan behövde sig en städning dock.

Usch...Imorgon blir jag antagligen liggandes mestadels, men om jag nu skulle ha sån tur att ryggen känns okej, så ska balkongen vårstädas och göras fin. Funderar även på om jag ska börja ta tag i kontoret och möblera lite som vi tänkt oss. Jag har så mycket planer för lyan och det är skit tråkigt att inte ha tillräckligt med pengar på en och samma gång för och bara köpa hem det jag behöver och köra igång.

Nej, tror jag ska gå och knyta mig tillsammans med Grissom och gänget i CSI nu.Hoppas alla mina älsklingar sover sött. För det hoppas jag att jag kan inatt.

Kram till er

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida