tisdag 6 januari 2009

Redan 5 dagar?!

Det är helt galet vad tiden går fort.. Redan 5 dagar in på det nya året.Vad har då hänt idag? Jo, jag vaknade 16.15.. ångest.. ja.. Det blev sent igår med för mycket guitar hero och film. Men att jag sov så länge trodde jag inte jag skulle göra. Har i alla fall hunnit handla, vika tvätt, duscha, fixa käk och städa lite. Nu vill jag mest gå och lägga mig igen. Den stora nyheten är dock att idag började den nya delen av mitt liv. Jag ska gå ner mina medicineringskilon för en jävla gångs skull. Jag har tagit hjälp och jag hoppas verkligen att det ska funka. Jag ska väga minst 70 kg den 13 september. Jag hoppas verkligen ni hejjar på mig nu. Det kommer bli tufft. Jag hoppas även att kunna sluta med medicinen för då kommer det bli såååå mycket enklare allting. Helt cp att man kan gå upp så mycket pga. medicin. Jag som var så smal och fin. Har aldrig behövt bekymra sig så mycket om vad jag äter, men nu måste jag det. Ett tag i alla fall.

Nu sitter jag mest här med min kopp kaffe och funderar över den spännande 30-årsfesten på Borgholm slott som jag blev bjuden till. Jag hoppas att jag kan komma och loss och ha pengar att åka hem till ön. Gud vad roligt.. och jag blev så glad över inbjudan. Mina älsklingar på ön. Dem glömmer mig inte trots att jag är så långt borta. Det kallar jag äkta vänskap och dessa människor kommer jag inte släppa taget om i första taget. Jag saknar dem så. Önskar det hade varit lättare och enklare att ta sig hem lite oftare. Dem är ju så underbara.

Jag hoppas att jag kan få med mig min man hem i maj när brorsan tar studenten så alla får träffa honom. Det börjar ju bli dags. Jobbigt att han har de problem han har. Men vad gör man, jag kan ju inte kidnappa honom och utsätta honom för de plågsamma som väntar då. Men han är bättre. MYCKET bättre. Snart kommer han nog med. Det ser jag verkligen fram emot.Jag fick en fet utbetalning från f-kassan idag. Helt otroligt.. 300 fucking spänn. Dem är fan inte kloka i huvudet. Ringa dem i veckan o ryta lite. Trött på att dem ALLTID strular.. fyy..Nu ska jag vika lite mer tvätt..

Ha det gott

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida