måndag 5 januari 2009

Sen natt, första bloggtillfället

Jaha, att jag skulle sitta här och blogga trodde jag aldrig. Klockan är mycket, jag väntar på att sambon ska bli klar i duschen så att vi kan kolla på psycho I-III som jag fick i födelsedagspresent i förrgår. Trevlig överraskning då det är bra gamla filmer. Klassiker.Kommer nog mest blogga för att de nära och kära som inte bor i närheten här ska ta del av mitt spännande liv. Just nu är det nog dock inte så spännande då det mesta är still.

Jag väntar frenetiskt på beslut från skolan om jag ska få plugga distansen denna termin. Jag vill inte behöva mecka med arbetsförmedling och strula med allt sånt igen.Jag ska banne mig in på högskolan i höst. Vi måste hålla tummarna. Jag vill inte glida omkring på ströjobben och arbeta med något som jag inte trivs med för fem öre.

Jul och nyår var intensiva dock med god mat, massa klappar och gott sällskap. Och så fyllde jag ju år häromdagen med. Nu är det över och man kan återgå till det "normala" vad det nu är. Dock fanns det ju något trevligt som hände. Jag och sambon förlovade oss den 25e december. Så nu är han min blivande make. :)Nu verkar det dock som att gubben är klar och vi kan krypa ner i soffan och mysa en stund. Jag bloggar säkert vidare imorgon för då börjar de nya tiderna på allvar.Sov sött och ha det gott/M

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida