onsdag 7 januari 2009

Datorer..

Ja, vad fan ska han med alla datorer till egentligen? Alltid stökigt här inne. När jag vaknade idag såg det ut som en bomb slagit ner på kontoret. Helt otroligt vilken lusen gubbe han är. :)Annars vaknade jag sent idag, som vanligt, suck...Gjorde mig min frukost och det jag annars gör på morgonen.. hrm... Sen tänkte jag att jag skulle skita i min promenad för det är sååååå fruktansvärt kallt ute, men fan heller. Jag tog mig i kragen och skuttade ut, slet med mig sopberget som stod i hallen, kutade ner de 3 våningarna, ut till miljöhuset och sen vidare på min promenad. Blåste som tusan och riktigt kallt trots att det äntligen blivit några plus grader.

Träffade en tant på rundan, förde ett kort samtal. Bröt på danska, så det förklarade i och för sig varför jag misstänkte att hon inte hade alla hästarna hemma. :P Hon sa i alla fall att utan hennes hund så hade hon tagit livet av sig. Ja, det är väl kanske inte något jag skulle ta med en främling sådär. Folk har dock en tendens att öppna sig hjärta för mig. Spelar ingen roll vem det är. Men det är också en av anledningarna till att jag ska plugga till socionom.

Kom hem, diskade berget och röjde lite. Har väntat på att gubben ska få ordning på nätet här. Det går ju lite halvdant när det går ner efter 5 minuter igen. Och jag som trodde han var duktig? :SHar funderingarna kring MK här nu och har även pratat om det med M. verkar som att hon ska komma ner med barnen och kanske R, för att hålla en klass. det hade varit jätte roligt om hon kom ner en runda. Funderar i alla fall om jag ska gå på det där och tjäna lite extra pengar. Det hade varit fint i plånkan.

Annars har det inte hänt något spännande alls. Har ju trots allt bara varit vaken ett par timmar och mycket kan inte hända på den tiden :)Nu ska jag skriva en inköpslista för storhandlingen imorgon.. Mmm, bara nyttigheter. :)

Ha det gott/M

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida