söndag 8 mars 2009

Idag..

Ja, som vi kan få ut av detta, så är jag inte så bra på att uppdatera mig! Ehrm.. 3 inlägg på 3 månader är ju inte sådär skit bra! :)Dagen har varit både bra och dålig. Vi blev klara med källaren. Röjt ganska mycket och fått ihop lite plats, men det ska väl också bli bättre. J gjorde middag åt mig. Ibland är han faktiskt snäll, haha :P

Funderar mycket på allt som händer hemma. Både bra och dåliga saker. Jag gör vad jag kan för att alla mina underbara vänner ska ha det bra och må bra. Jag hoppas att jag kan göra något.Ibland får man också använda sig av omvänd psykologi för att få andra att öppna sig och man vill ha fram den informationen man vill ha. Jag tror att jag lyckades ganska bra. Vi får se hur det fortlöper.

Förstår inte hur jag klarar alla dagar i veckan utan mina älsklingar där hemifrån. Dem är såååååå goa. När jag har mitt välbetalda arbete så ska vi köpa ett litet sommarhus eller dylikt så vi kan komma och hälsa på oftare. Jag hoppas ni finns kvar i mitt liv till dess. Ni vet vilka ni är!!Vad har hänt sen sist då.. hrm.. Vi har vart iväg med katter till veterinär för både kastrering och skadade ögon. Lagom tills det är klart, ja då har EN till skadat sitt öga. Som tur var så fanns det ögonsalva kvar så det räcker till henne med :)J och jag, vi har våra duster men kommer oss allt starkare ur dem. Jag är så otroligt glad att kunna känna tryggheten med att ha någon vid sin sida såsom han finns här för mig. Ibland tvivlar jag och undrar vad fan jag sysslar med, men stunden senare undrar jag vad fan jag tänkte på. Jag är ganska övertygad om att det kommer vara vi, förhoppningsvis för alltid. Det är honom jag vill leva med. Och ja, jag vill även gifta mig med honom och skaffa små bebis J's. Jag funderar faktiskt på datum och sånt. Men det ska väl till lite pengar för det med, så det kommer nog inte ske detta år :P

Om 8 dagar ska det sökas till högskolan!! Jag håller alla tummar och tår att jag kommer in. Det ska bli fantastiskt roligt. Tänker på det varje dag. Nu är det bara ca 18 dagar kvar tills jag ska packa mig hem till ön. Längtar som en galen tok.. :) Jag behöver en liten semester. Dock ska högskoleprovet skrivas den 28e. Samma dag som den stora festen på slottet är. Inte sååå sjyst tajming av högskolan, haha, men det får gå ändå. Jag hoppas jag hinner. :)

Nu tror jag att vi ska mysa ner oss i soffan och kolla på film. Ska försöka bli bättre på update här.

Kram från mig :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida