lördag 18 april 2009

23.40 - bloggmoment...

Ja, då får jag väl ta och uppdatera lite här då!

Känner mig lite låg för tillfället. Känner mig lite ensam kan man väl kanske säga. Funderar mycket på allt som hänt senaste tiden. Vänskap. Hur stark den egentligen är?! Vänskap för mig är viktigare än allt annat. Mina vänner går före allt. För det är väl ändå meningen att det är dem som stannar. Right? Men då kan man ju fundera på hur en del andra tänker. Ja, jag tänker resten vara osagt.

Annars befinner jag mig i bröllopsplaner och funderingar. J tycker det känns så vuxet så han drar sig för att diskutera det såhär nu, han är dock med på noterna, tror jag, haha. Han är ett litet barn. Det lär ju inte gå av stapeln än så att säga. Men eftersom jag bara tänker gifta mig en gång så vill man ju gärna ha ett bröllop man kommer att minnas och få det som man vill. Inget man funderar ut på en dag! Det pratas då och då om bebis med, men det kommer åtminstone dröja till jag är klar med utbildningen och har ett fast jobb. Sisådär ett par år ;) Men vem vet. Saker och ting kanske förändras. Men få nu inga förhoppningar både mammor och svärmödrar. Hihi..

Vad har hänt annars då? Solen skiner och våren har verkligen nått den södra delen av Sverige. Helt underbart. Tog mig en tur på ballen idag och har fått lite, med betoning på lite, färg idag. Jag aktar mig för vår solen. Alldeles för farlig. Vi har äntligen möblerat om på kontoret. det blev helt okej. Måste köpa mig några hyllor till min "workspace" så jag får upp skrivare och lite små grejer. Allt för att spara yta. Hatar att bo "litet" och hatar att det är så mycket grejer (J-grejer). Hm.. tror inte det hänt så mycket mer. Hade en dispyt med min bror idag. Tycker det är dåligt att aldrig någon kommer och hälsar på oss. Har bott här i 2½ år och ingen har faktiskt besökt oss.

Äsch, jag var nog lite för depp för att blogga idag. Jag återkommer.

/M

3 kommentarer:

Anonymous Liane sa...

Vad kul att ni går i giftastankar, en liten miniMia : ) vill vi se : ). Ber om ursäkt att vi inte kommit och besökt dig men det får vi ändra på det är ju lika långt för oss som för dig elr hur. Måste se hhur fint du har gjort i lyan er. Saknar di massor gumman, jag längtar så til lvi ses igen. var spelar ingen roll bara ATT. Kramiz

19 apr. 2009 09:47:00  
Anonymous Diana sa...

Vi får ta och göra slag i saken snart framöver helt enkelt! Det är ju inte ens särskilt många timmar mellan Öland och Malmoe så.. J och jag funderar på att åka ner till hans syster snart med, då om inte annat kan man ju slå två flugor i en smäll =) Kram kram

28 apr. 2009 08:33:00  
Blogger Mia sa...

Ohhh.. me like that!! Ni är så välkomna mina raringar... men som Liane säger.. spelar ingen roll var man ses, bara ATT :P

30 apr. 2009 14:49:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida