tisdag 31 mars 2009

Då tar vi en kort update!!

Hallå alla mina små grisar!

Då är jag hemma på ön och har varit här sen i fredags kväll. Lördagen var toppen, ja, bortsett från provet då, men kvällen var riktigt rolig. Jag ser fram emot att komma hem till Malmö och slänga upp bilderna på alla godingar. Träffade tjejerna på lite middag i måndags. Massa barn och massa gott sällskap. Dem betyder sååååå mycket, mina tjejer.

Annars har det varit en chill dag, nästan lite för chill. Funderar på om jag ska ta mig en tripp med hundarna kanske. Ganska skönt ute fortfarande..

Annars har jag inget nytt att uppdatera. Saknar min man och kissarna där hemma.

Puss lovlys

1 kommentarer:

Anonymous Diana sa...

Du betyder en hel del du med =)

31 mars 2009 20:59:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida