måndag 16 mars 2009

Den förjävliga skiten..

Ja, ungefär så känns allt i dagsläget!Det händer alldeles för mycket skit i mitt liv och det verkar fan inte ta stopp. Har en stor klump i magen, ingen matlust, ingen lust för någonting.

Dock är mitt största bekymmer vår lilla tjej, Fräsen! Hon ligger fortfarande på sjukan och vi vet inte vad som är felet. Vi bara väntar på besked och hoppas att det inte är så allvarligt som man tänker hela tiden. Jag vill inte avliva henne. Det skulle vara en mardröm för både mig och J. Dock mår hon bättre än för ca 1 vecka sedan. Mycket piggare. För er som inte vet så kan jag berätta att hon har anemi och feber. Det kan bero på en massa saker. En del går att bota och en del går inte. Våra kissar betyder så enormt mycket för oss. Dem är som våra små barn och dem ger oss så mycket glädje. Dem finns där när vi mår dåligt. Dem bara är där hela tiden. Därför tar det så otroligt hårt på oss. Vi tror dock att vi får hem henne imorgon åtminstone. Vi hoppas och vi hoppas.

Sen finns det andra saker som ploppar upp, en del privata inom familjen som jag ogärna outar här, andra saker som ekonomi. Riktigt uselt nu pga. vissa myndigheter som är så förbannat slöa med allt. Och så jag själv som inte orkar ta tag i det jag behöver pga. att allt annat e skit. Som det känns just nu och om vår lilla Fräs inte blir okej, så kommer jag inte att åka hem till ön, så mycket kan jag säga. Tårarna bara ligger och trycker på hela tiden. Inget glatt inlägg denna gången, men nu vet folk därute hur jag har det i dagsläget. Piss med andra ord.. Haha.. Positiva Mia kanske jag borde kallas.

Ja, nej, nu blir det snart sängen och nästa gång jag skriver så hoppas vi på positiva besked istället. Lyckligaste dagen i mitt liv.

Puss och kram alla mina älskon

1 kommentarer:

Blogger Viktoria G sa...

Det ska gå bra, bannemig! Nu bestämmer vi oss, så blir det så också! :)
Jag ska ge dig massa tursparkar när du sover!

25 mars 2009 23:53:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida